Skip to main content
search

210

malo partnerstvo

3

partnerske organizacije

24

trajanje projekta

60000

vrijednost projekta
Naziv projekta

Bringing the European Dimension Closer to Remote Rural Areas

Akronim projekta

EUCountry

Referentni broj

2021-1-SI01-KA210-ADU-000035010

Program

Erasmus+

Ključna aktivnost

KA210-ADU – Malo partnerstvo u području obrazovanja odraslih

Poveznice

n/p

Vrijednost projekta

€60.000,00

Trajanje projekta

1.11.2021. – 1.11.2023.

Nositelj projekta
  • Društvo za socijalno vključenost Mozaik (Slovenija)
Partneri
  • Pučko otvoreno učilište Čakovec (Hrvatska)
  • Razvojna agencija grada Čakovca ČAKRA (Hrvatska)

O projektu

Projekt “Približavanje europske dimenzije udaljenim ruralnim područjima” ima za cilj pružiti visokokvalitetne mogućnosti učenja i unaprijediti kompetencije osoblja partnera za rad s odraslima s manje mogućnosti u udaljenim ruralnim područjima. Aktivnosti uključuju provođenje analize potreba za utvrđivanje specifičnih obrazovnih zahtjeva ciljanih skupina, osposobljavanje osoblja partnera za osmišljavanje i provođenje prilagođenih obrazovnih programa te organiziranje radionica za ciljane skupine o digitalnim vještinama, kulturnoj baštini i suživotu te zaštiti okoliša i zdravlju. Projekt također uključuje međunarodne sastanke ciljanih skupina radi razmjene znanja i praksi između Slovenije i Hrvatske, kao i diseminacijske događaje kako bi se ojačala europska suradnja i približila europska dimenzija udaljenim ruralnim zajednicama. Kroz prilagođene obrazovne programe i kompetentne predavače očekuje se izravno dosegnuti više od 100 osoba. Glavni je cilj osposobiti odrasle u ruralnim područjima relevantnim vještinama i znanjima za prevladavanje izazova, omogućiti društvenu uključenost i unaprijediti njihovu kvalitetu života.

Ova je publikacija ostvarena uz financijsku potporu Europske komisije. Ona izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom pri uporabi informacija koje se u njoj nalaze.

Close Menu
Kontaktirajte nas