Skip to main content
search

204

strateško partnerstvo

5

partnerske organizacije

28

trajanje projekta

294820

vrijednost projekta
Naziv projekta

Common Framework for Adult Education Providers to Support Engagement for Learners with SpLDs

Akronim projekta

SpLenDEd

Referentni broj

2020-1-SI01-KA204-075962

Program

Erasmus+

Ključna aktivnost

KA204 – Strateško partnerstvo u području obrazovanja odraslih

Poveznice
Vrijednost projekta

€294.820,00

Trajanje projekta

1.10.2020. – 31.1.2023.

Nositelj projekta
  • Andragoški zavod Maribor (Slovenija)
Partneri
  • Pučko otvoreno učilište Čakovec (Hrvatska)
  • Stiftelsen Kursverksamheten Vid U-A Universitet (Švedska)
  • Hellenic Society for the Promotion of Research and Development Methodologies Astiki Etairia (Grčka)
  • Volkshochschule im Landkreis Cham e.V. (Njemačka)

O projektu

Projekt SpLenDEd imao je za cilj razviti zajednički okvir za procjenu učinkovitosti obrazovnih ponuda za odrasle s teškoćama u učenju. U sklopu projekta stvoren je skup kriterija, okvir i alati za procjenu te vodič dobre prakse kako bi pružatelji obrazovanja za odrasle diljem Europe prilagodili svoje ponude za bolju podršku polaznicima s teškoćama u učenju. To je u konačnici povećalo sudjelovanje i angažman tih polaznika u aktivnostima obrazovanja odraslih, olakšavajući im pristup usavršavanju. Kroz projekt su identificirani ključni čimbenici koji utječu na učinkovitost obrazovanja odraslih za polaznike s teškoćama u učenju kroz sekundarno istraživanje i intervjue s dionicima. Nakon toga je razvijen okvir za procjenu s pokazateljima i alatima kako bi pružatelji obrazovanja mogli procijeniti svoju učinkovitost. Projekt je također doprinio izradi vodiča dobre prakse za poboljšanje uključenosti polaznika s teškoćama u učenju. Na kraju projekta, razvijeni resursi su podijeljeni na pet nacionalnih događaja i promovirani putem online repozitorija. Sveukupno, projekt je opremio pružatelje obrazovanja odraslih praktičnim sredstvima za procjenu i poboljšanje inkluzivnosti i učinkovitosti njihovih obrazovnih ponuda za osobe s teškoćama u učenju.

Ova je publikacija ostvarena uz financijsku potporu Europske komisije. Ona izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom pri uporabi informacija koje se u njoj nalaze.

Close Menu
Kontaktirajte nas