Skip to main content
search

Obavještavamo vas o promjenama vezanim za financiranje obrazovanja kroz sustav vaučera koje će se primjenjivati od 4. travnja 2024. godine.

Sukladno Uvjetima i načinima korištenja sredstava za provedbu obrazovanja za stjecanje kompetencija potrebnih za rad putem vaučera, Hrvatski zavod za zapošljavanje dužan je provoditi reviziju popisa programa i pružatelja usluga upisanih u bazu programa dostupnih korisnicima za dodjelu vaučera te utvrđivati udovoljavaju li navedenim kriterijima sukladno statusu u Katalogu vještina i programa koji se redovito ažurira.

U svrhu dostizanja ciljeva zadanih kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti 2021.-2026. (NPOO; osobito zadanog omjera sredstava utrošenih za financiranje obrazovanja za stjecanje zelenih odnosno digitalnih vještina), a uzimajući u obzir kretanja na tržištu rada, ministarstvo nadležno za rad i Hrvatski zavod za zapošljavanje donijeli su odluku o privremenom arhiviranju programa Knjigovođa/Knjigovotkinja, Asistent/Asistentica za upravljanje projektima te Izrada i provedba projekta financiranih iz EU fondova.

Praćenje dinamike podnošenja zahtjeva i potrošnje namjenskih sredstava ukazalo je da je od uspostave sustava vaučera u travnju 2022. godine za uključivanje u navedene obrazovne programe odobreno 4.720 zahtjeva (25% od ukupnog broja odobrenih zahtjeva za stjecanje digitalnih i/ili zelenih vještina), dok su 1.142 zahtjeva još u obradi.

Odluka o privremenom arhiviranju bit će na snazi dok se ne utvrdi ponovna potreba za predmetnim kompetencijama/kvalifikacijama na tržištu rada. Svi zahtjevi koji su zaprimljeni zaključno s 3. travnja 2024. godine bit će obrađeni.

Close Menu
Kontaktirajte nas