Skip to main content
search

Besplatan upis putem HZZ vaučera!

Besplatan upis putem HZZ vaučera!

Naziv programa: Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje

Trajanje programa: 225 nastavnih sati

  • vođeni proces učenja i poučavanja: 77
  • učenje temeljeno na radu: 84
  • samostalna aktivnost polaznika: 64

Uvjet za upis: završena četverogodišnja srednja škola

Cijena programa: 544,83 EUR / 4.105,00 HRK

Maksimalni iznos HZZ vaučera: 544,83 EUR / 4.105,00 HRK
(vaučer u potpunosti pokriva troškove programa)

Fiksni tečaj konverzije 1 EUR = 7,53450 HRK

Kompetencije koje se programom stječu:

  • razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
  • odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
  • pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
  • izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga pratiti učinak oglašavanja
  • stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
  • pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
  • voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
  • samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacije
Naziv modula učenja Popis skupova ishoda učenja Nastavne cjeline / teme
1. Marketinška komunikacija u online poslovanju Internetska marketinška komunikacija Marketinška komunikacija u online okruženju

Internetski marketinški kanali

Sadržajni „content“ marketing

Influencer marketing

Društveni mediji u marketinškoj komunikaciji

2. Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja Brendiranje u online poslovanju Alati digitalnog marketinga

Brendiranje u online poslovanju

Društvene mreže i njihova uloga u marketingu i brendiranju

Mobilni marketing

E-mail marketing

Internetska marketinška kampanja Tehnike digitalnog marketinga

Upravljanje digitalnom marketinškom kampanjom

Alati za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti

Ergonomska načela u uredskom poslovanju

Nakon uspješno završenog programa obrazovanja stečena kvalifikacija upisuje se u e-radnu knjižicu.

Close Menu
Kontaktirajte nas