Skip to main content

Naziv programa: Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije specijalist za upravljanje ljudskim potencijalima u malim i srednjim poduzećima / specijalistica za upravljanje ljudskim potencijalima u malim i srednjim poduzećima

Trajanje programa: 400 nastavnih sati

  • vođeni proces učenja i poučavanja: 85
  • učenje temeljeno na radu: 195
  • samostalna aktivnost polaznika: 120

Uvjet za upis: najmanje razina 4.2 HKO (četverogodišnja srednja škola) sektora ekonomija i trgovina; najmanje razina 4.2 HKO (četverogodišnja srednja škola) i pet godina radnog iskustva na poslovima vođenja ljudskih potencijala.

Cijena programa: uskoro

Za više informacija kontaktirajte nas na info@pou-cakovec.hr ili na 040 / 395 – 236.

Kompetencije koje se programom stječu:

  • sudjelovati u procesu planiranja ljudskih potencijala u skladu s potrebama organizacije i specifičnostima radnih mjesta
  • interpretirati, prezentirati i dostavljati voditeljima potrebne podatke o zaposlenicima
  • provoditi propisane normativne akte, procedure i standarde u poslovanju organizacije u svom području/djelokrugu rada
  • izrađivati izvještaje o provedenoj selekciji zaposlenika prijavljenih na natječaj
  • sudjelovati u izrađivanju programa usavršavanja i osposobljavanja zaposlenika
  • sudjelovati u kreiranju sustava motivacije i nagrađivanja zaposlenika
  • komunicirati u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije usmeno i pisano na hrvatskom i stranom jeziku sa zaposlenicima, relevantnim institucijama, državnim tijelima i poslovnim organizacijama
  • primjenjivati zakonsku regulativu vezanu uz zaštitu okoliša
  • pridonositi učinkovitom upravljanju energijom u poslovnoj organizaciji
  • osiguravati i evidentirati poštivanje mjera zaštite i očuvanja okoliša pri provođenju operativnih i drugih poslova u svojem području/djelokrugu rada
Naziv modula učenja Popis skupova ishoda učenja Nastavne cjeline / teme

Strateško pozicioniranje i organizacija upravljanja ljudskim

potencijalima u poduzeću

Strateško pozicioniranje i planiranje ljudskih potencijala u malim i srednjim poduzećima

Faze poslovnog ciklusa poduzeća

Organizacijski sustav vrijednosti

Strateško pozicioniranje i planiranje ljudskih resursa

Operativno planiranje ljudskih resursa

 

Organizacijska struktura malih i srednjih poduzeća

Organizacijske strukture u malom i srednjem poduzetništvu

Sistematizacija radnih mjesta

Analiza posla

 

Alati za upravljanje ljudskim potencijalima

Poslovna komunikacija

Mjerenja i istraživanja u upravljanju ljudskim potencijalima

 

Regrutacija i selekcija zaposlenika Regrutacija zaposlenika

Regrutacija zaposlenika

 

Selekcija zaposlenika i uvođenje u posao

Selekcijski postupak

Metode selekcije

Selekcijski intervju

Uvođenje u posao

 

Upravljanje učinkom i razvoj zaposlenika Upravljanje učinkovitošću zaposlenika

Procjena zaposlenika

Metode ocjenjivanja zaposlenika

Ocjenjivanje i organizacijski ciljevi

Praćenje i ocjenjivanje radnog učinka

Modeli procjene zaposlenika

 

Pružanje povratne informacije i vođenje zaposlenika u cilju povećanja učinka

Davanje povratne informacije u organizaciji

Vođenje zaposlenika

 

Razvoj karijere zaposlenika unutar poduzeća

Učeća organizacija

Razvojni programi

Razvoj karijere zaposlenika

Alati za razvoj karijere

Prepoznavanje talenata u organizaciji

 

Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika

Postavljanje ciljeva i učinak

Stilovi rukovođenja

Motivacija zaposlenika

Delegiranje zadataka

Vještine vođenja tima

Upravljanje konfliktima i promjenama

 

Pravni okvir u upravljanju ljudskim potencijalima Prava i obveze iz radnog odnosa

Osnove zakona o radu

Prava i obaveze rukovoditelja i zaposlenika

Vrste ugovora, radničko vijeće, sindikati

Praktični primjeri primjene radnog prava u organizaciji

Sigurnost na radnom mjestu

Zaštita na radu u uredskom poslovanju

 

Zasnivanje i prestanak radnog odnosa

Zasnivanje radnog odnosa;

Ugovori o radu

Prestanak radnog odnosa

Otkazivanje ugovora o radu

 

Nakon uspješno završenog programa obrazovanja stečena kvalifikacija upisuje se u e-radnu knjižicu.

Close Menu
Kontaktirajte nas
Politika privatnosti

Pučko otvoreno učilište Čakovec nastoji svoje mrežne stranice učiniti pristupačnima u skladu sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj 17/19; dalje u tekstu: Zakon) kojim se prenosi Direktiva (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća od 26. listopada 2016. o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora (SL L 327, 2.12.2016.).

Ova Izjava o pristupačnosti primjenjuje se na mrežno sjedište Pučkog otvorenog učilišta Čakovec, a koje se nalazi na adresi https://www.pou-cakovec.hr/, uključujući sve poddomene stranica koje su objavljene u sklopu iste.

 

Stupanj usklađenosti

Mrežno sjedište https://www.pou-cakovec.hr/ djelomično je usklađeno sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske zbog neusklađenosti koje su navedene u nastavku.

 

Nepristupačan sadržaj

Sadržaj naveden u nastavku nepristupačan je zbog sljedećih razloga:

  • slike na naslovnoj stranici nemaju prikladan opis;
  • pojedine poveznice na naslovnoj stranici nisu istaknute pa korisnik odmah ne prepoznaje da je riječ o poveznicama;
  • pojedine poveznice nemaju prikladan opis;
  • dio postavljenih dokumenata nije dostupan u strojno čitljivom obliku;
  • dio teksta nema dobar kontrast teksta, tekstualnih okvira i slika u odnosu na pozadinu stranice;

 

Podizanje razine pristupačnosti

Pučko otvoreno učilište Čakovec poduzima aktivnosti kojima će nastojati postići usklađenost sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske.

 

Nerazmjerno opterećenje

Za sve navedene neusklađenosti pod točkama 1 do 5 Pučko otvoreno učilište Čakovec privremeno se poziva na iznimku zbog nerazmjernog opterećenja u smislu članka 8. Zakona. U skladu s člankom 3. Zakona, PDF datoteke koje su objavljene prije 23. rujna 2018. godine Pučko otvoreno učilište Čakovec kvalificira kao arhivu te su one izuzete od primjene Zakona.

 

Tehnička ograničenja

Tehnička ograničenja trenutne arhitekture sustava onemogućavaju postizanje potpune usklađenosti mrežnog sjedišta Pučkog otvorenog učilišta Čakovec sa Zakonom o pristupačnosti, što se očituje u otežanom kretanju osoba s invaliditetom mrežnim sjedištem zbog kompleksnosti stranica i podstranica, u ograničenom broju mogućih načina pretraživanja i složenim postupcima pri unosu materijala.

 

Priprema ove izjave o pristupačnosti

Ova je izjava sastavljena 1. srpnja 2020. godine, prema Predlošku izjave o pristupačnosti koji je u skladu s Direktivom (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora, a utvrđen je Provedbenom odlukom Komisije (EU) 2018/1523.

Izjava je zadnji put preispitana 1. srpnja 2022. godine. Pučko otvoreno učilište Čakovec redovito će revidirati ovu izjavu po otklanjanju razloga zbog kojih su pojedini sadržaji bili nepristupačni.

 

Povratne informacije i podaci za kontakt

Molimo korisnike mrežne stranice Pučkog otvorenog učilišta Čakovec ako primijete neusklađen sadržaj, koji nije obuhvaćen ovom izjavom, da o tome obavijeste:

Službenika za informiranje: Darja Spahija

tel. +385 40 / 395 - 236

e-mail: info@pou-cakovec.hr

poštom: Pučko otvoreno učilište Čakovec, Kralja Tomislava 52, 40000 Čakovec

 

Postupak praćenja provedbe propisa

Povjerenik za informiranje Republike Hrvatske je tijelo nadležno za praćenje usklađenosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora sa zahtjevima pristupačnosti kao i za nadzor nad provedbom Zakona.

U slučaju nezadovoljavajućih odgovora na obavijest ili zahtjev za povratne informacije o pristupačnosti ovih mrežnih stranica, korisnici se mogu obratiti Povjereniku za informiranje putem elektroničke pošte: pristupacnost@pristupinfo.hr.