Skip to main content

Naziv programa: Program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije knjigovođa / knjigovotkinja

Trajanje programa: 350 nastavnih sati

  • vođeni proces učenja i poučavanja: 85
  • učenje temeljeno na radu: 140
  • samostalna aktivnost polaznika: 125

Uvjet za upis: završena četverogodišnja srednja škola

Cijena programa: 1.000,00 EUR

Napomena: Program se više ne financira putem mjere HZZ vaučer. Polaznici mogu samostalno platiti troškove. Za više informacija javite se na info@pou-cakovec.hr.

Za više informacija kontaktirajte nas na 040 / 395 – 236.

Kompetencije koje se programom stječu:

  • provjeriti ispravnost zaprimljene dokumentacije (likvidatura) ovisno o sklopljenom ugovoru s klijentom
  • provoditi popis imovine i obveza te usklađivanje dobivenih podataka sa stvarnim podacima
  • voditi blagajnički izvještaj, odgovarati za točnost blagajne i knjižiti u financijskom računovodstvu
  • obračunavati i refundirati troškove po putnim nalozima
  • zaprimiti i evidentirati ulazne račune u knjizi ulaznih računa
  • izračunavati cijene zaliha
  • izrađivati kalkulacije po nalogu
  • obračunavati amortizaciju
  • provesti knjiženja na osnovu knjigovodstvenih isprava te obrađivanje knjigovodstvenih i računovodstvenih podatka
  • obavljati usklađivanja stanja imovine, potraživanja i obveza
  • obračunavati i isplaćivati plaće i ostale naknade zaposlenicima
  • ažurirati izvještaje u aplikacijama
  • izrađivati podlogu za redovna izvješća ili izvješća po nalogu za unutarnje i vanjske korisnike te nadležne institucije
  • komunicirati s poslovnim partnerima u svojem području/djelokrugu rada u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera
  • poštivati standarde u zaštiti i čuvanju povjerljivih podataka u svojem području rada, kao i osobnih podataka stranaka, klijenata, kupaca, dobavljača i poslovnih partnera
Naziv modula učenja Popis skupova ishoda učenja Nastavne cjeline / teme
1. Uvod u računovodstvo Osnovni pojmovi računovodstva Zakonski okvir u računovodstvu

Pravila i zadaće računovodstva

Računovodstveni sustavi

Temeljne računovodstvene kategorije

Temeljni financijski izvještaji

Računovodstveni instrumenti Knjigovodstvene isprave

Konta i kontni plan

Poslovne knjige

Popis imovine i obveza Vrste i načini popisa imovine i obveza

Inventurne razlike

2. Imovina i obveze Blagajničko poslovanje i platni promet Platni promet

Blagajničko poslovanje

Evidentiranje dugotrajne nematerijalne i materijalne imovine i amortizacija Pribavljanje i stavljanje u uporabu dugotrajne nematerijalne imovine

Pribavljanje i stavljanje u uporabu dugotrajne materijalne imovine

Obračun amortizacije

Rashodovanje, vrijednosno usklađivanje i revalorizacija dugotrajne nematerijalne imovine

Rashodovanje, vrijednosno usklađivanje i revalorizacija dugotrajne materijalne imovine

Evidentiranje kratkotrajne i dugotrajne financijske imovine Dugotrajna financijska imovina

Kratkotrajna financijska imovina

Evidentiranje kratkoročnih i dugoročnih potraživanja Kratkoročna potraživanja

Dugoročna potraživanja

Evidentiranje kratkoročnih i dugoročnih obveza Kratkoročne obveze

Dugoročne obveze

Obračun PDV-a Porez na dodanu vrijednost

Isprave i pomoćne evidencije pri obračunu PDV-a

Evidentiranje kratkotrajne materijalne imovine Zalihe sirovina i materijala

Metode utroška zaliha

Zalihe male vrijednosti

Otpis i rashodovanje zaliha

Evidentiranje robe u trgovini na veliko i malo Kalkulacije robe u trgovini na veliko i malo

Nabava robe u trgovini na veliko

Prodaja i smanjenje zaliha robe u trgovini na veliko

Nabava robe u trgovini na malo

Prodaja i smanjenje zaliha robe u trgovini na malo

3. Rashodi, prihodi i financijski rezultat Obračun plaća i naknada zaposlenika Troškovi osoblja (zaposlenih)

Sastav bruto plaće

Evidentiranje plaća

Drugi dohodak

Računovodstveno praćenje kategorija koje utječu na financijski rezultat Vremenska razgraničenja

Materijalni troškovi

Troškovi usluga

Ostali troškovi poslovanja

Financijski troškovi

Poslovni i financijski prihodi

Poslovni i financijski rashodi

4. Knjigovodstvo na računalu Otvaranje poslovnih knjiga i evidencija promjena u poslovanju korištenjem aplikacijskog softvera Otvaranje poslovnih knjiga u knjigovodstvenom softveru

Evidencija promjena u poslovanju korištenjem knjigovodstvenog softvera

Ergonomska načela u uredskom poslovanju

Nakon uspješno završenog programa obrazovanja stečena kvalifikacija upisuje se u e-radnu knjižicu.

Close Menu
Kontaktirajte nas
Politika privatnosti

Pučko otvoreno učilište Čakovec nastoji svoje mrežne stranice učiniti pristupačnima u skladu sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj 17/19; dalje u tekstu: Zakon) kojim se prenosi Direktiva (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća od 26. listopada 2016. o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora (SL L 327, 2.12.2016.).

Ova Izjava o pristupačnosti primjenjuje se na mrežno sjedište Pučkog otvorenog učilišta Čakovec, a koje se nalazi na adresi https://www.pou-cakovec.hr/, uključujući sve poddomene stranica koje su objavljene u sklopu iste.

 

Stupanj usklađenosti

Mrežno sjedište https://www.pou-cakovec.hr/ djelomično je usklađeno sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske zbog neusklađenosti koje su navedene u nastavku.

 

Nepristupačan sadržaj

Sadržaj naveden u nastavku nepristupačan je zbog sljedećih razloga:

  • slike na naslovnoj stranici nemaju prikladan opis;
  • pojedine poveznice na naslovnoj stranici nisu istaknute pa korisnik odmah ne prepoznaje da je riječ o poveznicama;
  • pojedine poveznice nemaju prikladan opis;
  • dio postavljenih dokumenata nije dostupan u strojno čitljivom obliku;
  • dio teksta nema dobar kontrast teksta, tekstualnih okvira i slika u odnosu na pozadinu stranice;

 

Podizanje razine pristupačnosti

Pučko otvoreno učilište Čakovec poduzima aktivnosti kojima će nastojati postići usklađenost sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske.

 

Nerazmjerno opterećenje

Za sve navedene neusklađenosti pod točkama 1 do 5 Pučko otvoreno učilište Čakovec privremeno se poziva na iznimku zbog nerazmjernog opterećenja u smislu članka 8. Zakona. U skladu s člankom 3. Zakona, PDF datoteke koje su objavljene prije 23. rujna 2018. godine Pučko otvoreno učilište Čakovec kvalificira kao arhivu te su one izuzete od primjene Zakona.

 

Tehnička ograničenja

Tehnička ograničenja trenutne arhitekture sustava onemogućavaju postizanje potpune usklađenosti mrežnog sjedišta Pučkog otvorenog učilišta Čakovec sa Zakonom o pristupačnosti, što se očituje u otežanom kretanju osoba s invaliditetom mrežnim sjedištem zbog kompleksnosti stranica i podstranica, u ograničenom broju mogućih načina pretraživanja i složenim postupcima pri unosu materijala.

 

Priprema ove izjave o pristupačnosti

Ova je izjava sastavljena 1. srpnja 2020. godine, prema Predlošku izjave o pristupačnosti koji je u skladu s Direktivom (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora, a utvrđen je Provedbenom odlukom Komisije (EU) 2018/1523.

Izjava je zadnji put preispitana 1. srpnja 2022. godine. Pučko otvoreno učilište Čakovec redovito će revidirati ovu izjavu po otklanjanju razloga zbog kojih su pojedini sadržaji bili nepristupačni.

 

Povratne informacije i podaci za kontakt

Molimo korisnike mrežne stranice Pučkog otvorenog učilišta Čakovec ako primijete neusklađen sadržaj, koji nije obuhvaćen ovom izjavom, da o tome obavijeste:

Službenika za informiranje: Darja Spahija

tel. +385 40 / 395 - 236

e-mail: info@pou-cakovec.hr

poštom: Pučko otvoreno učilište Čakovec, Kralja Tomislava 52, 40000 Čakovec

 

Postupak praćenja provedbe propisa

Povjerenik za informiranje Republike Hrvatske je tijelo nadležno za praćenje usklađenosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora sa zahtjevima pristupačnosti kao i za nadzor nad provedbom Zakona.

U slučaju nezadovoljavajućih odgovora na obavijest ili zahtjev za povratne informacije o pristupačnosti ovih mrežnih stranica, korisnici se mogu obratiti Povjereniku za informiranje putem elektroničke pošte: pristupacnost@pristupinfo.hr.