Skip to main content
search

Efikasne prodajne i komunikacijske vještine za upravljanje prodajom

NAZIV RADIONICE: EFIKASNE PRODAJNE I KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE ZA UPRAVLJANJE PRODAJOM

TRAJANJE RADIONICE: Pet tjedana, jednom tjedno, tri sata / 45 minuta.

NAČIN IZVOĐENJA: Uživo.

MJESTO ODRŽAVANJA: POU Čakovec.

METODE RADA: Interaktivna radionica, konstruktivna rasprava, praktične vježbe.

CILJ: na praktičan način objediniti sve ključne elemente potrebne za uspješno postizanje prodajnih ciljeva i rezultata.

MATERIJAL: Za sudionike programa osigurani su radni materijali u digitalnom obliku te podrška za vrijeme trajanja programa u zatvorenoj Viber ili FB grupi.

CIJENA PROGRAMA:  300,00 EUR / 2.261,19 HRK

Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK

O RADIONICI:

Prodajni tim je jedan od najvažnijih resursa u svakom suvremenom poslovanju. Svi prodavači koji žele napraviti dobar prodajni rezultat moraju dobro poznavati proces prodaje, prodajne tehnike i alate. Rukovođenje prodajnim timom je složen proces koji zahtjeva specifične vještine, znanja, mehanizme motiviranja, upravljanja i kontrole a sve u cilju postizanja prodajnih/poslovnih ciljeva tvrtke. Na radionicama će polaznici naučiti učinkovite prodajne alate i vještine čijom primjenom mogu povećati prodaju iznad očekivanja. Radionica obuhvaća inovativan pristup prodaji koji podrazumijeva zakonitosti koje vrijede u odnosima između kupaca i prodavača, primjenu suvremenih tehnika prodaje te izgradnju osobnog stava prema prodaji i prodajnim ciljevima.

 

Informacije i upisi: PONEDJELJAK – PETAK: 8 – 14

Požurite s prijavama!

040 / 395 – 236 ili info@pou-cakovec.hr

ŠTO ĆETE NAUČITI

  • Važnost prodajnog mindseta za uspješnu prodaju,
  • Kako steći status prodajnog eksperta i pridobiti povjerenje kupaca,
  • Kako učinkovito voditi kupce kroz proces prodaje,
  • Kako definirati profile idealnih kupaca,
  • Kako na pravi način kupcu predstaviti tvrtku, proizvod, uslugu, ideju i zainteresirati ih za kupnju,
  • Kako proširiti tržište, privući nove kupce i uspješno se pozicionirati na tržištu,
  • Kako prepoznati i uspješno komunicirati s različitim osobinama ljudi,
  • Saznati svoj tip osobnosti
  • Kako izgraditi povjerenje kupaca, motivirati ih na kupnju i zaključiti prodaju,

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA

  • Prodavačima,
  • Poduzetnicima i vlasnicima malih biznisa,
  • Prodajnim predstavnicima i savjetnicima u direktnoj prodaji,
  • Voditeljima prodaja,
  • Svima koji teže boljoj prodaji i efikasnijoj komunikaciji.

STRUKTURA RADIONICA

MODUL 1 – PRODAJNI MINDSET – TEMELJ ZA USPJEŠNU PRODAJU

  • Psihologija prodaje – važnost prodajnog mindseta,
  • Kako izgraditi temelje za uspješnu prodaju,
  • Važnost proaktivnog pristupa prodaji,
  • Samomotivacijom do prodajnih ciljeva i rezultata,
  • Važnost samopoštovanja i samopouzdanja u prodaji te kako ih izgraditi,
  • Definiranje prodajne strategije i ciljeva,
  • Prodajni uspjeh kao rezultat osobnog stava.

MODUL 2 – KOMUNIKACIJA S KUPCEM

  • Utjecaj prvog dojma na prodajne rezultate,
  • Kako u samo nekoliko sekundi steći povjerenje i naklonost kupaca,
  • Vrste i tipovi poslovne komunikacije,
  • Osnove verbalne i neverbalne komunikacije,
  • Signali neverbalne komunikacije,
  • Komunikacija sa zahtjevnim kupcima,
  • Asertivna komunikacija,
  • Efikasne komunikacijske tehnike i alati.

MODUL 3 – DEFINIRANJE CILJANE SKUPINE KUPACA

  • Postavljanje prodajnih ciljeva koji motiviraju i potiču na realizaciju,
  • Važnost definiranja idealnog kupca i kako ga identificirati,
  • Kreiranje avatara idealnog kupca,
  • Pareto pravilo 20/80,
  • Uspostavljanje kontakta i izgradnja odnosa k kupcem,
  • Kako proširiti tržište, uspješno se pozicionirati na tržištu i privući nove kupce/klijente,
  • Sedam razloga zbog kojih se ljudi odlučuju na kupnju.

MODUL 4 – PREZENTACIJA PROIZVODA ILI USLUGA

  • Savjetodavna prodaja,
  • Vještine vođenja prodajnog razgovora,
  • Tehnike postavljanja konstruktivnih pitanja,
  • Aktivno slušanje i razumijevanje kupaca,
  • Predstavljanje i prezentacija proizvoda ili usluga kroz jedinstvene prednosti, beneficije i sve ono što je kupcima važno za donošenje odluke o kupnji.
  • Obrambeni mehanizmi kupaca – kako prihvatiti izgovore kupca,
  • Što se krije iza odgovora NE.

MODUL 5 – PRODAJA PREMA OSOBINAMA KUPACA I ZAKLJUČIVANJE PRODAJE

  • Prepoznavanje i razumijevanje različitih osobina kupaca, klijenata, suradnika,
  • Adaptivna prodaja prema osobinama kupaca,
  • Prepoznavanje različitih stilova ponašanja ljudi,
  • Prepoznavanje osobnih resursa, potencijala i mogućnosti,
  • Povećanje prodaje kao rezultat procjene tipa osobnosti kupaca,
  • Tehnike zaključivanja prodaje,
  • Pitanja i feedback polaznika

O PREDAVAČICI

Edukaciju provodi Tanja Horvat –  stručnjakinja za prodaju, razvoj i upravljanje prodajnim procesom i vlasnica obrta Pro-Aktivna. U sklopu 5-tjednog programa EFIKASNE PRODAJNE I KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE ZA UPRAVLJANJE PRODAJOM  podijelit će s vama najbolje poslovne i prodajne strategije koje su rezultat 25-godišnjeg iskustva trenera te vam pomoći da proaktivnim pristupom povećate prodaju i unaprijedite svoje poslovanje.

 

RADNO ISKUSTVO I EKSPERTIZA

Tanja je cijeli radni vijek posvećena prodaji, radu i komunikaciji s ljudima. Prošla je sve faze prodaje, napredovala korak po korak od prodavača, veleprodajnog referenta do regionalnog menadžera i direktora prodaje. Iako ju formalno obrazovanje veže za prodaju posljednjih 12 godina se posvetila edukacijama o unapređenju prodaje, razvoju potencijala, poslovnih i prodajnih vještina. Pomaže poduzetnicima/ama, prodajnim djelatnicima u razvoju procesa prodaje, isticanjem na tržištu i postizanju postavljenih ciljeva i konkretnih prodajnih rezultata kroz edukaciju, prodajni coaching i konzalting. Prije poduzetništva radila je kao veleprodajna referentica, regionalna menadžerica i direktorica prodaje. Organizirala je i vodila edukacije i prodajne treninge za poduzetnike, prodavače i prodajne predstavnike na području Republike Hrvatske. Dvije je godine bila direktorica programa za Hrvatsku Innovative Business grupe koja svojim programom na inovativan način doprinosi uspješnom poslovanju tvrtki. Surađivala je s pojedincima, malim i velikim tvrtkama, organizirala i vodila In house treninge i poslovne edukacije s namjerom da pojedinci osvijeste važnost prodaje i prezentacijske vještine s ciljem razvoja njihovih potencijala i karijere. Zbog toga danas može prepoznati potrebe velikih i malih tvrtki, kao i njihovih prodavača, te im kroz edukacije i savjetovanja pomoći prepoznati trenutni problem i pronaći strategiju koja će ih dovesti do rasta prodaje, kvalitetnije komunikacije te razumijevanja klijenata i njihovih potreba. Stručna je suradnica u udruzi Žene poduzetnice Međimurja, te kolumnistica na portalu , Žene poduzetnice Međimurja, Moj profil i EDUardo academy. Veliku pažnju pridodaje praktičnom radu, temeljenom na iskustvu liderskih i poslovnih pozicija. Svoje znanje je osim kroz dugogodišnju praksu stjecala je kroz razne certificirane internacionalne poslovne i liderske programe te posjeduje sljedeće certifikate: Life & Business Coach,  Business Management na Business Academy,  International Consulting training – Consulting for human and company resoursces, Top Financial Coaching Academy, Sales Warrior Academy, Specijalist za upravljanje ljudskim potencijalima, Poduzetnička akademija…. Njezino iskustvo temelji se na više od 800 prodajnih treninga i vođenju 500 prodajnih predstavnika koji su pod njezinim mentorstvom postizali 50 do 100% bolje rezultate.

Više o njezinom radu https://pro-aktivna.hr/o-meni/

Želite li se prijaviti ili predbilježiti za neku aktivnost?

Ispunite obrazac te ćemo vam se javiti u najkraćem roku.

    Odaberite jednu aktivnost koju nudimo i termin iz padajućeg izbornika:

    Iskažite svoj interes te se predbilježite za aktivnost koja Vas zanima. Kontaktirat ćemo Vas kada se oformi skupina polaznika s točnim terminom i datumom realizacije te aktivnosti.

    Slanjem svojih podataka složili ste se i prihvaćate Opće uvjete korištenja.

    Close Menu
    Kontaktirajte nas