NAZIV RADIONICE: EFIKASNE PRODAJNE I KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE ZA UPRAVLJANJE PRODAJOM
TRAJANJE RADIONICE: Pet tjedana, jednom tjedno, tri sata / 45 minuta.
NAČIN IZVOĐENJA: Uživo.
MJESTO ODRŽAVANJA: POU Čakovec.
METODE RADA: Interaktivna radionica, konstruktivna rasprava, praktične vježbe.
CILJ: na praktičan način objediniti sve ključne elemente potrebne za uspješno postizanje prodajnih ciljeva i rezultata.
MATERIJAL: Za sudionike programa osigurani su radni materijali u digitalnom obliku te podrška za vrijeme trajanja programa u zatvorenoj Viber ili FB grupi.
CIJENA PROGRAMA: 300,00 EUR / 2.261,19 HRK
Fiksni tečaj konverzije: 1 EUR = 7,53450 HRK
O RADIONICI:
Prodajni tim je jedan od najvažnijih resursa u svakom suvremenom poslovanju. Svi prodavači koji žele napraviti dobar prodajni rezultat moraju dobro poznavati proces prodaje, prodajne tehnike i alate. Rukovođenje prodajnim timom je složen proces koji zahtjeva specifične vještine, znanja, mehanizme motiviranja, upravljanja i kontrole a sve u cilju postizanja prodajnih/poslovnih ciljeva tvrtke. Na radionicama će polaznici naučiti učinkovite prodajne alate i vještine čijom primjenom mogu povećati prodaju iznad očekivanja. Radionica obuhvaća inovativan pristup prodaji koji podrazumijeva zakonitosti koje vrijede u odnosima između kupaca i prodavača, primjenu suvremenih tehnika prodaje te izgradnju osobnog stava prema prodaji i prodajnim ciljevima.
Informacije i upisi: PONEDJELJAK – PETAK: 8 – 14
Požurite s prijavama!
ŠTO ĆETE NAUČITI
- Važnost prodajnog mindseta za uspješnu prodaju,
- Kako steći status prodajnog eksperta i pridobiti povjerenje kupaca,
- Kako učinkovito voditi kupce kroz proces prodaje,
- Kako definirati profile idealnih kupaca,
- Kako na pravi način kupcu predstaviti tvrtku, proizvod, uslugu, ideju i zainteresirati ih za kupnju,
- Kako proširiti tržište, privući nove kupce i uspješno se pozicionirati na tržištu,
- Kako prepoznati i uspješno komunicirati s različitim osobinama ljudi,
- Saznati svoj tip osobnosti
- Kako izgraditi povjerenje kupaca, motivirati ih na kupnju i zaključiti prodaju,
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA
- Prodavačima,
- Poduzetnicima i vlasnicima malih biznisa,
- Prodajnim predstavnicima i savjetnicima u direktnoj prodaji,
- Voditeljima prodaja,
- Svima koji teže boljoj prodaji i efikasnijoj komunikaciji.
STRUKTURA RADIONICA
MODUL 1 – PRODAJNI MINDSET – TEMELJ ZA USPJEŠNU PRODAJU
- Psihologija prodaje – važnost prodajnog mindseta,
- Kako izgraditi temelje za uspješnu prodaju,
- Važnost proaktivnog pristupa prodaji,
- Samomotivacijom do prodajnih ciljeva i rezultata,
- Važnost samopoštovanja i samopouzdanja u prodaji te kako ih izgraditi,
- Definiranje prodajne strategije i ciljeva,
- Prodajni uspjeh kao rezultat osobnog stava.
MODUL 2 – KOMUNIKACIJA S KUPCEM
- Utjecaj prvog dojma na prodajne rezultate,
- Kako u samo nekoliko sekundi steći povjerenje i naklonost kupaca,
- Vrste i tipovi poslovne komunikacije,
- Osnove verbalne i neverbalne komunikacije,
- Signali neverbalne komunikacije,
- Komunikacija sa zahtjevnim kupcima,
- Asertivna komunikacija,
- Efikasne komunikacijske tehnike i alati.
MODUL 3 – DEFINIRANJE CILJANE SKUPINE KUPACA
- Postavljanje prodajnih ciljeva koji motiviraju i potiču na realizaciju,
- Važnost definiranja idealnog kupca i kako ga identificirati,
- Kreiranje avatara idealnog kupca,
- Pareto pravilo 20/80,
- Uspostavljanje kontakta i izgradnja odnosa k kupcem,
- Kako proširiti tržište, uspješno se pozicionirati na tržištu i privući nove kupce/klijente,
- Sedam razloga zbog kojih se ljudi odlučuju na kupnju.
MODUL 4 – PREZENTACIJA PROIZVODA ILI USLUGA
- Savjetodavna prodaja,
- Vještine vođenja prodajnog razgovora,
- Tehnike postavljanja konstruktivnih pitanja,
- Aktivno slušanje i razumijevanje kupaca,
- Predstavljanje i prezentacija proizvoda ili usluga kroz jedinstvene prednosti, beneficije i sve ono što je kupcima važno za donošenje odluke o kupnji.
- Obrambeni mehanizmi kupaca – kako prihvatiti izgovore kupca,
- Što se krije iza odgovora NE.
MODUL 5 – PRODAJA PREMA OSOBINAMA KUPACA I ZAKLJUČIVANJE PRODAJE
- Prepoznavanje i razumijevanje različitih osobina kupaca, klijenata, suradnika,
- Adaptivna prodaja prema osobinama kupaca,
- Prepoznavanje različitih stilova ponašanja ljudi,
- Prepoznavanje osobnih resursa, potencijala i mogućnosti,
- Povećanje prodaje kao rezultat procjene tipa osobnosti kupaca,
- Tehnike zaključivanja prodaje,
- Pitanja i feedback polaznika
O PREDAVAČICI
Edukaciju provodi Tanja Horvat – stručnjakinja za prodaju, razvoj i upravljanje prodajnim procesom i vlasnica obrta Pro-Aktivna. U sklopu 5-tjednog programa EFIKASNE PRODAJNE I KOMUNIKACIJSKE VJEŠTINE ZA UPRAVLJANJE PRODAJOM podijelit će s vama najbolje poslovne i prodajne strategije koje su rezultat 25-godišnjeg iskustva trenera te vam pomoći da proaktivnim pristupom povećate prodaju i unaprijedite svoje poslovanje.
RADNO ISKUSTVO I EKSPERTIZA
Tanja je cijeli radni vijek posvećena prodaji, radu i komunikaciji s ljudima. Prošla je sve faze prodaje, napredovala korak po korak od prodavača, veleprodajnog referenta do regionalnog menadžera i direktora prodaje. Iako ju formalno obrazovanje veže za prodaju posljednjih 12 godina se posvetila edukacijama o unapređenju prodaje, razvoju potencijala, poslovnih i prodajnih vještina. Pomaže poduzetnicima/ama, prodajnim djelatnicima u razvoju procesa prodaje, isticanjem na tržištu i postizanju postavljenih ciljeva i konkretnih prodajnih rezultata kroz edukaciju, prodajni coaching i konzalting. Prije poduzetništva radila je kao veleprodajna referentica, regionalna menadžerica i direktorica prodaje. Organizirala je i vodila edukacije i prodajne treninge za poduzetnike, prodavače i prodajne predstavnike na području Republike Hrvatske. Dvije je godine bila direktorica programa za Hrvatsku Innovative Business grupe koja svojim programom na inovativan način doprinosi uspješnom poslovanju tvrtki. Surađivala je s pojedincima, malim i velikim tvrtkama, organizirala i vodila In house treninge i poslovne edukacije s namjerom da pojedinci osvijeste važnost prodaje i prezentacijske vještine s ciljem razvoja njihovih potencijala i karijere. Zbog toga danas može prepoznati potrebe velikih i malih tvrtki, kao i njihovih prodavača, te im kroz edukacije i savjetovanja pomoći prepoznati trenutni problem i pronaći strategiju koja će ih dovesti do rasta prodaje, kvalitetnije komunikacije te razumijevanja klijenata i njihovih potreba. Stručna je suradnica u udruzi Žene poduzetnice Međimurja, te kolumnistica na portalu , Žene poduzetnice Međimurja, Moj profil i EDUardo academy. Veliku pažnju pridodaje praktičnom radu, temeljenom na iskustvu liderskih i poslovnih pozicija. Svoje znanje je osim kroz dugogodišnju praksu stjecala je kroz razne certificirane internacionalne poslovne i liderske programe te posjeduje sljedeće certifikate: Life & Business Coach, Business Management na Business Academy, International Consulting training – Consulting for human and company resoursces, Top Financial Coaching Academy, Sales Warrior Academy, Specijalist za upravljanje ljudskim potencijalima, Poduzetnička akademija…. Njezino iskustvo temelji se na više od 800 prodajnih treninga i vođenju 500 prodajnih predstavnika koji su pod njezinim mentorstvom postizali 50 do 100% bolje rezultate.
Više o njezinom radu https://pro-aktivna.hr/o-meni/
Želite li se prijaviti ili predbilježiti za neku aktivnost?
Ispunite obrazac te ćemo vam se javiti u najkraćem roku.