Skip to main content

Pučko otvoreno učilište Čakovec

Kralja Tomislava 52

40 000 Čakovec

Klasa: 112-01/24-01/2

Urbroj: 2109-2-2/02-24-1

Čakovec, 18. travnja 2024.

 

RASPISUJE NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE

Voditelj institucionalne i međuorganizacijske suradnje

Broj traženih radnika: 1

Vrsta zaposlenja: rad na neodređeno vrijeme VODITELJ INSTITUCIONALNE I MEĐUORGANIZACIJSKE SURADNJE

UVJETI:

  • Završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij, ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij, ili specijalistički diplomski stručni studij, ili preddiplomski sveučilišni ili stručni studij
  • Radno iskustvo u pisanju, organizaciji i provedbi projekata financiranih iz EU fondova minimalno 2 godine
  • Poznavanje rada na računalu (Microsoft Office, WordPress) i korištenje društvenih mreža (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Izvrsno poznavanje engleskoga jezika u govoru i pismu
  • Vozačka dozvola B kategorije

 

POSLOVI I ZADAĆE:

  • Zadužen/a za razvoj i implementaciju strategije suradnje usmjerene na ostvarivanje ciljeva Učilišta te identificiranje potencijalnih partnera za suradnju.
  • Zadužen/a za održavanje postojećih i razvoj novih partnerstava s tuzemnim i inozemnim organizacijama, uključujući pregovaranje, dogovaranje parametara suradnje, te praćenje realizacije dogovorenih aktivnosti i projekata.
  • Zadužen/a za redovito praćenje i evaluaciju učinkovitosti partnerstva i projekata te pripremu izvještaja za nadležna tijela Učilišta.
  • Zadužen/a za pripremu, pisanje, prijavu, provedbu i upravljanje tuzemnim i inozemnim projektima koji su od interesa Učilišta, a koji su financirani primarno sredstvima Europske unije i iz drugih izvora.
  • Zadužen/a za upravljanje prikupljanjem sredstava za projekte, uključujući praćenje objava tuzemnih i inozemnih natječaja za predaju projekata i programa sukladno strateškim i operativnim planovima Učilišta.
  • Zadužen/a za razvoj novih projektnih ideja u području interesa Učilišta u suradnji s timom suradnika, uključujući pripremu materijala, istraživanje i prikupljanje podataka, te sažetke potrebne za analizu.
  • Zadužen/a za izradu i prijevod projektnih rezultata i materijala na engleski jezik i s engleskog jezika u ugovorenim projektima.
  • Zadužen/a za organizaciju projektnih sastanaka, konferencija i komunikacija s partnerima, ažuriranje web stranice i društvenih mreža Učilišta.
  • Zadužen/a za predstavljanje Učilišta na javnim događajima, konferencijama i sastancima, uključujući pripremu i distribuciju promotivnih materijala u svrhu povećanja vidljivosti Učilišta, projekata koje ono provodi i drugih aktivnosti.
  • Dodatna organizacijska zaduženja prema potrebi Učilišta.

 

Kandidati/kinje uz prijavu na natječaj prilazu:

  • životopis u Europass formatu;
  • dokaz o državljanstvu Republike Hrvatske (preslika domovnice, osobne iskaznice i sl.);
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi (preslika diplome);
  • dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis, odnosno preslika potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i/iIi potvrda poslodavca o obavljanju poslova)
  • uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 19. Zakona o obrazovanju odraslih mjeseci);
  • dokaz o poznavanju engleskog jezika u govoru i pismu (certifikat, potvrda, vlastoručno popisana izjava)
  • dokaz o poznavanju uredskih programa Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook (certifikat, potvrda, vlastoručno popisana izjava)

 

Prijavu slati isključivo na e-mail: info@pou-cakovec.hr uz naznaku: „Natječaj za radno mjesto Voditelj institucionalne i međuorganizacijske suradnje”

Rok za podnošenje pisanih prijava na natječaj je 8 (osam) dana od dana objave natječaja na mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanja i mrežnim stranicama Pučkog otvorenog učilišta Čakovec.

Vrednovanje kandidata može biti u obliku pisane provjere znanja (testiranja) i razgovora s kandidatom (intervju) ili samo razgovora s kandidatom (intervju).

O obliku vrednovanja te o vremenu i mjestu provedbe istog kandidati koji su podnijeli pravodobnu i urednu prijavu te koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja bit će obavješteni po isteku roka za zaprimanje prijava.

O rezultatima provedenog natječaja kandidati/kinje će biti obaviješteni u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke o odabiru kandidata/kinje.

 

Ravnatelj

Mario Zamuda

 

Odluka o izboru kandidata na radno mjesto

Close Menu
Kontaktirajte nas