Pučko otvoreno učilište Čakovec
Kralja Tomislava 52
40 000 Čakovec
Klasa: 112-01/24-01/6
Urbroj: 2109-2-2-02-24-1
Čakovec, 10. lipnja 2024.
Na temelju Članka 5. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta, ravnatelj Pučkog otvorenog učilišta Čakovec 10. 6. 2024. raspisuje
NATJEČAJ ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA
NA NEODREĐENO VRIJEME U PUNOM RADNOM VREMENU
Jedan (1) izvršitelj/ica za obavljanje poslova
ANDRAGOŠKOG/E VODITELJA/ICE
OPĆI UVJETI:
- završen diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij
- najmanje četiri godine radnog iskustva na odgojno-obrazovnim poslovima u ustanovama u sustavu odgoja i obrazovanja
- izvrsno poznavanje engleskoga jezika u govoru i pismu
- izvrsno poznavanje rada na računalu.
POSLOVI I ZADAĆE:
- organizacija cjelokupnog procesa obrazovanja i vrednovanja
- procjena i usmjeravanje polaznika u odabiru programa obrazovanja i programa vrednovanja
- upis polaznika u program obrazovanja i pristupnika u program vrednovanja
- način izvođenja nastave, kvalitetu poučavanja i vrednovanja
- ostvarivanje prava i obveza polaznika, kao i praćenje rezultata vrednovanja polaznika programa obrazovanja odraslih
- izrada programa obrazovanja ili programa vrednovanja koje predlaže ustanova
- provođenje programa vrednovanja sukladno načelima iz Članka 3. stavka 2. Zakona o obrazovanju odraslih
- poslovi vezani uz profesionalno usmjeravanje i razvoj karijere polaznika koji uključuju savjetodavnu pomoć i podršku u prolaženju programa obrazovanja i programa vrednovanja
- vođenje propisane andragoške dokumentacije, kao i propisanih evidencija
- izdavanje javnih isprava
- vođenje cjelokupne organizacije procesa nastave od početka do završetka programa
- istraživanje potreba za programima srednjoškolskog obrazovanja odraslih, osposobljavanjima, usavršavanjima, stjecanju srednje stručne spreme, prekvalifikacijama
- podnošenje izvješća o realiziranim programima ravnatelju i Upravnom vijeću
- sudjelovanje u marketinškim radnjama koje prethode formiranju grupe
- sudjelovanje s medijima i portalima
- sudjelovanje u predlaganju i izboru nastavnika (i vanjskih suradnika) za sve programe obrazovanja
- utvrđivanje rasporeda dnevnog trajanja nastave
- priprema izvješća o potrebnim poboljšanjima u obrazovnim planovima i programima
- sudjelovanje u izradi Godišnjeg plana i programa
- posjet nastavi i drugim oblicima obrazovnog rada, analiza rada nastavnika i stručnih suradnika
- poslovi važni za obrazovanje odraslih u ustanovi
- ostali poslovi po nalogu ravnatelja.
Kandidati/kinje uz prijavu na natječaj prilažu:
- životopis u Europass formatu
- dokaz o državljanstvu Republike Hrvatske (preslika domovnice, osobne iskaznice i sl.)
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi (preslika diplome)
- dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis, odnosno preslika potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i/iIi potvrda poslodavca o obavljanju poslova)
- uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 19. Zakona o obrazovanju odraslih (ne stariji od 6 mjeseci)
- dokaz o poznavanju engleskog jezika u govoru i pismu (certifikat, potvrda, vlastoručno potpisana izjava)
- dokaz o poznavanju uredskih programa Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook (certifikat, potvrda, vlastoručno potpisana izjava).
Tražena dokumentacija dostavlja se u neovjerenoj preslici.
Izabrani kandidat/kinja je prije sklapanja Ugovora o radu dužan/na dostaviti izvornike dokumenata na uvid.
Urednom prijavom na natječaj smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju. Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja ne smatra se kandidatom/kinjom prijavljenim/on na natječaj.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti prilikom zapošljavanja prema posebnim propisima dužan/a je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario/la pravo prednosti prilikom zapošljavanja, kandidat/kinja koji/a ispunjava uvjete za ostvarenje toga prava, dužan/a je uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje odnosno potvrdu o priznatom statusu te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Kandidat/kinja koji/ja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (”Narodne novine” broj 121/17) dužan/na je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.
Dokazi potrebni za ostvarivanje prava iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji dostupni su na linku: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf .
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ br. 157/13, 152/14 i 39/18), uz prijavu na natječaj dužan/a je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o utvrđenom invaliditetu, odnosno drugu javnu ispravu o invaliditetu, na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.). Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13), uz prijavu na natječaj dužan/a je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nije koristio/la pravo prednosti prilikom zapošljavanja po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Uredna prijava je ona prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.
O obliku vrednovanja te o vremenu i mjestu provedbe istog kandidati/kinje koji/e su podnijeli pravodobnu i urednu prijavu te koji/e ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja bit će obavješteni/e po isteku roka za zaprimanje prijava.
O rezultatima provedenog natječaja kandidati/kinje bit će obaviješteni/e u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke o odabiru kandidata/kinje.
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se na adresu Pučko otvoreno učilište Čakovec, Kralja Tomislava 52, 40 000 Čakovec, s naznakom „Natječaj za izbor Andragoškog voditelja (M/Ž) Pučkog otvorenog učilišta Čakovec – Ne otvaraj“.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Ravnatelj
Mario Zamuda
Odluka o odabiru kandidata za radno mjesto Andragoski voditelj