Skip to main content

Klasa: 112-01/24-01/1

Urbroj: 2109-2-2-01-24-1 od 29. II. 2024. (1810)

Na temelju članka 38. st. 1. i čl. 40. Zakona o ustanovama (NN br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19, 151/22) te čl. 29. Statuta Pučkog otvorenog učilišta Čakovec, Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Čakovec, 29. veljače 2024. godine raspisuje

NATJEČAJ

za imenovanje ravnatelja/ice Pučkog otvorenog učilišta Čakovec.

Ravnatelj/ica Pučkog otvorenog učilišta Čakovec (dalje u tekstu: Učilište) se imenuje na razdoblje od četiri godine. Na natječaj se mogu javiti osobe obaju spolova sukladno Zakonu o ravnopravnosti spolova.

Uvjeti:

– za ravnatelja Učilišta može biti imenovana osoba koja je završila diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij te ima najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima koji su u svezi s djelatnošću Učilišta.

– protiv kojih se ne vodi kazneni postupak što se dokazuje uvjerenjem pribavljenim od nadležnog suda ili sustavom e-Građani koje ne smije biti starije od 15 dana od podnošenja prijave.

Uz pisanu i vlastoručno potpisanu prijavu kandidat/kinja je dužan/na dostaviti potrebnu dokumentaciju, u izvorniku ili ovjerenom presliku:

– životopis;

– dokaz o državljanstvu Republike Hrvatske;

– dokaz o stečenoj stručnoj spremi;

– dokaz o znanju jednog stranog jezika (preslik indeksa o završenom kolegiju stranog jezika, diplomom odnosno drugom ispravom o završenom studiju stranog jezika, uvjerenjem odnosno potvrdom ili drugom ispravom škole stranih jezika odnosno druge ovlaštene ustanove ili pravne osobe za edukaciju stranog jezika o završenom stranom jeziku te razini odnosno stupnju poznavanja stranog jezika)

– dokaz o radnom iskustvu, ne stariji od 1 mjesec: elektronički zapis (e-radna knjižica) ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje;

– dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima: ugovor o radu, rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca o vremenu i vrsti posla koji je kandidat obavljao;

– uvjerenje nadležnog suda da se protiv osobe ne vodi kazneni postupak sukladno članku 19. stavku 3. Zakona o obrazovanju odraslih (Narodne novine br. 144/21), ne starije od dana objave natječaja

– sažeti razvojni plan s aktivnostima i ciljevima.

Urednom prijavom na natječaj smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u natječaju i koja je vlastoručno potpisana. Nepravodobne, nepotpune i vlastoručno nepotpisane prijave neće se razmatrati.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja ne smatra se kandidatom/kinjom prijavljenim/om na natječaj.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, odnosno prema čl. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19, 84/21), čl. 48. f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 02/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19) i čl. 9 Zakona o profesionalnoj rehabilitciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužan/na je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz gore navedene dokaze o ispunjavanju uvjeta natječaja priložiti i dokaz/e o ostvarivanju prava prednosti na koje se poziva, a prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje ostvaruje samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema čl. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, pored dokaza o ispunjavanju uvjeta natječaja dužan/na je uz prijavu priložiti i sve potrebne dokaze za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/Popis%20dokaza.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno čl. 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, uz prijavu na javni natječaj dužan/na je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo takvo pravo te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, sporazum i sl.).

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno čl. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom uz prijavu na javni natječaj dužan/na je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaz o invaliditetu. Dokazom o invaliditetu smatraju se javne isprave na temelju kojih se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom iz čl. 13. navedenog zakona.

Rok za podnošenje pisanih prijava na natječaj je 15 dana od objave natječaja u Narodnim novinama i na mrežnoj stranici Učilišta.

Svi zaprimljeni osobni podaci kandidata/kinja iz natječajne dokumentacije prikupljaju se i obrađuju isključivo u svrhu provedbe natječaja te se potom arhiviraju i neće se koristiti za drugu svrhu, a kandidat/kinja podnošenjem prijave na natječaj pristaje na navedeno, sve u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka – Uredba (EU) 2016/679.

Prijave za natječaj s obveznom dokumentacijom dostavljaju se u zatvorenoj omotnici za pismo isključivo poštom na adresu: Pučko otvoreno učilište Čakovec, Kralja Tomislava 52, 40000 Čakovec uz naznaku: »Natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Pučkog otvorenog učilišta Čakovec«.

O rezultatima natječaja kandidati/tkinje će biti obaviješteni u roku ne duljem od 45 dana od dana isteka roka za podnošenje prijava.

Osoba imenovana ravnateljem/icom sklapa sa Učilištem ugovor o radu na određeno vrijeme u punom radnom vremenu za mandatno razdoblje.

Close Menu
Kontaktirajte nas
Politika privatnosti

Pučko otvoreno učilište Čakovec nastoji svoje mrežne stranice učiniti pristupačnima u skladu sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj 17/19; dalje u tekstu: Zakon) kojim se prenosi Direktiva (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća od 26. listopada 2016. o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora (SL L 327, 2.12.2016.).

Ova Izjava o pristupačnosti primjenjuje se na mrežno sjedište Pučkog otvorenog učilišta Čakovec, a koje se nalazi na adresi https://www.pou-cakovec.hr/, uključujući sve poddomene stranica koje su objavljene u sklopu iste.

 

Stupanj usklađenosti

Mrežno sjedište https://www.pou-cakovec.hr/ djelomično je usklađeno sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske zbog neusklađenosti koje su navedene u nastavku.

 

Nepristupačan sadržaj

Sadržaj naveden u nastavku nepristupačan je zbog sljedećih razloga:

  • slike na naslovnoj stranici nemaju prikladan opis;
  • pojedine poveznice na naslovnoj stranici nisu istaknute pa korisnik odmah ne prepoznaje da je riječ o poveznicama;
  • pojedine poveznice nemaju prikladan opis;
  • dio postavljenih dokumenata nije dostupan u strojno čitljivom obliku;
  • dio teksta nema dobar kontrast teksta, tekstualnih okvira i slika u odnosu na pozadinu stranice;

 

Podizanje razine pristupačnosti

Pučko otvoreno učilište Čakovec poduzima aktivnosti kojima će nastojati postići usklađenost sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske.

 

Nerazmjerno opterećenje

Za sve navedene neusklađenosti pod točkama 1 do 5 Pučko otvoreno učilište Čakovec privremeno se poziva na iznimku zbog nerazmjernog opterećenja u smislu članka 8. Zakona. U skladu s člankom 3. Zakona, PDF datoteke koje su objavljene prije 23. rujna 2018. godine Pučko otvoreno učilište Čakovec kvalificira kao arhivu te su one izuzete od primjene Zakona.

 

Tehnička ograničenja

Tehnička ograničenja trenutne arhitekture sustava onemogućavaju postizanje potpune usklađenosti mrežnog sjedišta Pučkog otvorenog učilišta Čakovec sa Zakonom o pristupačnosti, što se očituje u otežanom kretanju osoba s invaliditetom mrežnim sjedištem zbog kompleksnosti stranica i podstranica, u ograničenom broju mogućih načina pretraživanja i složenim postupcima pri unosu materijala.

 

Priprema ove izjave o pristupačnosti

Ova je izjava sastavljena 1. srpnja 2020. godine, prema Predlošku izjave o pristupačnosti koji je u skladu s Direktivom (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora, a utvrđen je Provedbenom odlukom Komisije (EU) 2018/1523.

Izjava je zadnji put preispitana 1. srpnja 2022. godine. Pučko otvoreno učilište Čakovec redovito će revidirati ovu izjavu po otklanjanju razloga zbog kojih su pojedini sadržaji bili nepristupačni.

 

Povratne informacije i podaci za kontakt

Molimo korisnike mrežne stranice Pučkog otvorenog učilišta Čakovec ako primijete neusklađen sadržaj, koji nije obuhvaćen ovom izjavom, da o tome obavijeste:

Službenika za informiranje: Darja Spahija

tel. +385 40 / 395 - 236

e-mail: info@pou-cakovec.hr

poštom: Pučko otvoreno učilište Čakovec, Kralja Tomislava 52, 40000 Čakovec

 

Postupak praćenja provedbe propisa

Povjerenik za informiranje Republike Hrvatske je tijelo nadležno za praćenje usklađenosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora sa zahtjevima pristupačnosti kao i za nadzor nad provedbom Zakona.

U slučaju nezadovoljavajućih odgovora na obavijest ili zahtjev za povratne informacije o pristupačnosti ovih mrežnih stranica, korisnici se mogu obratiti Povjereniku za informiranje putem elektroničke pošte: pristupacnost@pristupinfo.hr.