Skip to main content

Pučko otvoreno učilište Čakovec

Kralja Tomislava 52

40000 Čakovec

KLASA: 112-01/25-01/1

URBROJ: 2109-2-2-02-25-1

Čakovec, 20.10.2025.

 

Na temelju Članka 5. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta, ravnatelj Pučkog otvorenog učilišta Čakovec 20.10.2025. raspisuje

 

NATJEČAJ ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA NA ODREĐENO VRIJEME

U PUNOM RADNOM VREMENU OD 03.11.2025. DO 31.10.2027. GODINE

 

Jedan (1) izvršitelj/ica za obavljanje poslova

 

SURADNIKA/SURADNICE U OBRAZOVANJU ODRASLIH I PROVOĐENJU PROJEKATA

 

Opći uvjeti:

  • završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij, ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij, ili specijalistički diplomski stručni studij, ili preddiplomski sveučilišni ili stručni studij
  • izvrsno poznavanje engleskoga jezika u govoru i pismu
  • poznavanje rada na računalu (Word, Excel, Internet), društvene mreže
  • vozačka dozvola B kategorije.

 

Poslovi i zadaće:

  • procjena i usmjeravanje polaznika u odabiru programa obrazovanja i programa vrednovanja
  • upis polaznika u program obrazovanja i pristupnika u program vrednovanja
  • izrada programa obrazovanja ili programa vrednovanja koje predlaže ustanova
  • poslovi vezani uz profesionalno usmjeravanje i razvoj karijere polaznika koji uključuju savjetodavnu pomoć i podršku u prolaženju programa obrazovanja i programa vrednovanja
  • istraživanje potreba za programima srednjoškolskog obrazovanja odraslih, osposobljavanjima, usavršavanjima, stjecanju srednje stručne spreme, prekvalifikacijama
  • sudjelovanje u marketinškim radnjama koje prethode formiranju grupe
  • sudjelovanje s medijima i portalima
  • sudjelovanje u predlaganju i izboru nastavnika (i vanjskih suradnika) za sve programe obrazovanja
  • utvrđivanje rasporeda dnevnog trajanja nastave
  • posjet nastavi i drugim oblicima obrazovnog rada, analiza rada nastavnika i stručnih suradnika
  • poslovi važni za obrazovanje odraslih u ustanovi
  • prijava, provedba i upravljanje tuzemnim i inozemnim projektima koji su od interesa Učilišta i koji su financirani primarno sredstvima EU i dr.
  • upravljanje prikupljanjem sredstava za projekte – prati objave domaćih i inozemnih natječaja za predaju projekata i programa sukladno strateškim i operativnim planovima organizacije
  • razvoj novih projektnih ideja u području interesa Učilišta u suradnji s timom suradnika: priprema materijala (istraživanje i prikupljanje podataka) i sažetke potrebne za analizu
  • izrada intelektualnih rezultata i materijala u ugovorenim projektima
  • organizacija projektnim sastanaka, konferencija i komunikacija s partnerima, ažuriranje web stranice i socijalnih mreža
  • dodatna organizacijska zaduženja prema potrebi Učilišta.

 

Kandidati/kinje uz prijavu na natječaj prilažu:

  • životopis u Europass formatu
  • dokaz o državljanstvu Republike Hrvatske (preslika domovnice, osobne iskaznice i sl.)
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi (preslika diplome)
  • dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis, odnosno preslika potvrde o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje i/iIi potvrda poslodavca o obavljanju poslova)
  • uvjerenje da nije pod istragom i da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak glede zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 19. Zakona o obrazovanju odraslih (ne stariji od 6 mjeseci)
  • dokaz o poznavanju engleskog jezika u govoru i pismu (certifikat, potvrda, vlastoručno potpisana izjava)
  • dokaz o poznavanju uredskih programa Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook (certifikat, potvrda, vlastoručno potpisana izjava).

 

Tražena dokumentacija dostavlja se u neovjerenoj preslici.

Izabrani kandidat/kinja je prije sklapanja Ugovora o radu dužan/na dostaviti izvornike dokumenata na uvid.

Urednom prijavom na natječaj smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju. Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja ne smatra se kandidatom/kinjom prijavljenim/on na natječaj.

 

Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti prilikom zapošljavanja prema posebnim propisima dužan/a je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario/la pravo prednosti prilikom zapošljavanja, kandidat/kinja koji/a ispunjava uvjete za ostvarenje toga prava, dužan/a je uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja, kao i rješenje odnosno potvrdu o priznatom statusu te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).

 

Kandidat/kinja koji/ja se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (”Narodne novine” broj 121/17) dužan/na je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.

 

Dokazi potrebni za ostvarivanje prava iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji dostupni su na linku:  https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje//Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf .

 

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ br. 157/13, 152/14 i 39/18), uz prijavu  na natječaj dužan/a je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o utvrđenom invaliditetu, odnosno drugu javnu ispravu o invaliditetu, na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.). Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13), uz prijavu na natječaj dužan/a je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, izjavu da do sada nije koristio/la pravo prednosti prilikom zapošljavanja po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).

 

Uredna prijava je ona prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.

O obliku vrednovanja te o vremenu i mjestu provedbe istog kandidati/kinje koji/e su podnijeli pravodobnu i urednu prijavu te koji/e ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja bit će obavješteni/e po isteku roka za zaprimanje prijava.

O rezultatima provedenog natječaja kandidati/kinje bit će obaviješteni/e u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke o odabiru kandidata/kinje.

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se isključivo na e-mail adresu Pučkog otvorenog učilišta Čakovec info@pou-cakovec.hr do nedjelje, 26. listopada 2025. godine u 00.00 sati.

 

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.

 

Ravnatelj

Mario Zamuda

Kontaktirajte nas
Politika privatnosti

Pučko otvoreno učilište Čakovec nastoji svoje mrežne stranice učiniti pristupačnima u skladu sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj 17/19; dalje u tekstu: Zakon) kojim se prenosi Direktiva (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća od 26. listopada 2016. o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora (SL L 327, 2.12.2016.).

Ova Izjava o pristupačnosti primjenjuje se na mrežno sjedište Pučkog otvorenog učilišta Čakovec, a koje se nalazi na adresi https://www.pou-cakovec.hr/, uključujući sve poddomene stranica koje su objavljene u sklopu iste.

 

Stupanj usklađenosti

Mrežno sjedište https://www.pou-cakovec.hr/ djelomično je usklađeno sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske zbog neusklađenosti koje su navedene u nastavku.

 

Nepristupačan sadržaj

Sadržaj naveden u nastavku nepristupačan je zbog sljedećih razloga:

  • slike na naslovnoj stranici nemaju prikladan opis;
  • pojedine poveznice na naslovnoj stranici nisu istaknute pa korisnik odmah ne prepoznaje da je riječ o poveznicama;
  • pojedine poveznice nemaju prikladan opis;
  • dio postavljenih dokumenata nije dostupan u strojno čitljivom obliku;
  • dio teksta nema dobar kontrast teksta, tekstualnih okvira i slika u odnosu na pozadinu stranice;

 

Podizanje razine pristupačnosti

Pučko otvoreno učilište Čakovec poduzima aktivnosti kojima će nastojati postići usklađenost sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora Republike Hrvatske.

 

Nerazmjerno opterećenje

Za sve navedene neusklađenosti pod točkama 1 do 5 Pučko otvoreno učilište Čakovec privremeno se poziva na iznimku zbog nerazmjernog opterećenja u smislu članka 8. Zakona. U skladu s člankom 3. Zakona, PDF datoteke koje su objavljene prije 23. rujna 2018. godine Pučko otvoreno učilište Čakovec kvalificira kao arhivu te su one izuzete od primjene Zakona.

 

Tehnička ograničenja

Tehnička ograničenja trenutne arhitekture sustava onemogućavaju postizanje potpune usklađenosti mrežnog sjedišta Pučkog otvorenog učilišta Čakovec sa Zakonom o pristupačnosti, što se očituje u otežanom kretanju osoba s invaliditetom mrežnim sjedištem zbog kompleksnosti stranica i podstranica, u ograničenom broju mogućih načina pretraživanja i složenim postupcima pri unosu materijala.

 

Priprema ove izjave o pristupačnosti

Ova je izjava sastavljena 1. srpnja 2020. godine, prema Predlošku izjave o pristupačnosti koji je u skladu s Direktivom (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora, a utvrđen je Provedbenom odlukom Komisije (EU) 2018/1523.

Izjava je zadnji put preispitana 1. srpnja 2022. godine. Pučko otvoreno učilište Čakovec redovito će revidirati ovu izjavu po otklanjanju razloga zbog kojih su pojedini sadržaji bili nepristupačni.

 

Povratne informacije i podaci za kontakt

Molimo korisnike mrežne stranice Pučkog otvorenog učilišta Čakovec ako primijete neusklađen sadržaj, koji nije obuhvaćen ovom izjavom, da o tome obavijeste:

Službenika za informiranje: Darja Spahija

tel. +385 40 / 395 - 236

e-mail: info@pou-cakovec.hr

poštom: Pučko otvoreno učilište Čakovec, Kralja Tomislava 52, 40000 Čakovec

 

Postupak praćenja provedbe propisa

Povjerenik za informiranje Republike Hrvatske je tijelo nadležno za praćenje usklađenosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora sa zahtjevima pristupačnosti kao i za nadzor nad provedbom Zakona.

U slučaju nezadovoljavajućih odgovora na obavijest ili zahtjev za povratne informacije o pristupačnosti ovih mrežnih stranica, korisnici se mogu obratiti Povjereniku za informiranje putem elektroničke pošte: pristupacnost@pristupinfo.hr.